Máte pejska a nevíte si rady s jeho neupraveným nebo až příliš dlouhým kožíškem? Přijďte k nám.
Prosíme nové, ale i stávající klienty, aby se v naší provozovně řídili tímto provozním řádem
Název provozovny: Úprava psů Azure.
Provozní doba: Provozní doba úpravy psů je pohyblivá a řídí se objednávkami.
Objednávky: od Pondělí do Pátku v čase od 13 do 19 hodin na telefonu +420 774 311 209.
Dohodnutý čas objednání je třeba dodržet.
Musíte počítat s tím, že pokud se opozdíte více jak o 15 minut, s největší pravděpodobností se již vašemu pejskovi nebudu moci věnovat. Pokud se dostavíte dříve, je možné telefonicky na čísle +420 774 311 209 tuto skutečnost oznámit. Pokud nejsem momentálně pracovně zaneprázdněná ráda se Vám přizpůsobím.
Vyhrazuji si právo na nedokončení úpravy psa při jeho agresivním chování.
Vyhrazuji si právo odmítnout zákazníka - majitele zvířete, který nesplňuje má kritéria:
Při návštěvě Úpravy psů Azure beru na vědomí, že můj pes - fena je zde ponechán po dobu nutnou k úpravě jeho srsti v péči p. Evy Koliskové (pokud nedojde k jiné dohodě). V té době střihačka není ZODPOVĚDNÁ za změny na zdraví psa způsobené: nervovými, srdečními, mozkovými příhodami a jim podobnými chorobami, dále za nemoci kloubů, kostí a svalů.
Střihačka zodpovídá POUZE
Po dokončení úpravy srsti mého psa a následné odebrání od střihačky, si psa dostatečně prohlédnu, neboť jsem si vědom(a), že na pozdější reklamace nemůže střihačka brát zřetel.
Po celou dobu, co je můj pes upravován, jsem dostupný(á) na mobilním telefonu.
Před předáním psa k úpravě upozorním na různé změny na kůži psa, jako jsou nádory, bradavice, parazité či ekzémy, na změny chování či případné problémy po předchozím stříhání.
Při úpravě psa nepodáváme žádné zklidňující prostředky.
Nástroje a střihací stůl jsou po ostříhání každého jednotlivého psa dezinfikovány. Po skončení pracovního dne též podlaha či místa, kde se psi pohybovali.
Při dezinfekci používáme
Dezinfekční prostředky se mohou měnit dle aktuální nabídky na trhu.